Tuesday, February 2, 2010

Kejayaan awal ku dalam Hai-O

Alhamdulillah sudah masuk 3 bulan perjuangan ku dalam Hai-O Marketing.. sudah mula menampakkan hasil. Keselesaan dalam shopping, dalam pembayaran bill bulanan, dan paling ketara ada duit untuk pembayaran PTPTN ku yang tertunggak. Sebab apa? Sebab takut berjaya dapat tiket ke oversea tapi sangkut kat airport.. Blacklisted. Maluuu!

Itulah.. nampaknya ini pilihan perniagaanku yang paling tepat setakat ini.. Pengalaman pernah kecundang dalam MLM yang lain mungkin itu yang menguatkan hatiku untuk tidak kecundang lagi dan menyalahkan takdir semata.

Antara hasil yang ketara berjaya ku beli dgn hasil Hai-O ni ialah Induction cooker yang harganya 3 ribu lebih. Tambahan lagi microwave oven yang juga 3 ribu lebih. Dulu kalau lalu after bayar kt carefour ker, tesco ker, salesman panggil, lari jauh jauh.. tengok pun dari jauh jer.. Yelah, no money no talk. Kali ni kita yang pegi approach! Bestt!

Next month nak beli set sofa baru pulak cadangnya.. Hubby pulak dah booking awal-awal vacation ke Singapore.. Nak tengok Universal Studio katanya.. Alhamdullilah berkat dengan kepimpinan upline yang bagus dan stokis B32 Batu Caves yang sediakan kelas untuk menambah ilmu tiap-tiap minggu. Yang paling penting keinginan diri sendiri untuk berubah dan menuju kejayaan.

Sehingga ketemu lagi!

No comments:

Post a Comment